utorak, 18. svibnja 2010.

Ivano Balić: Čekam ženu koja će me osvojiti na prvi pogled

Hrvatski rukometni reprezentativac Ivano Balić nakon gotovo pet godina po prvi je put progovorio o ljubavi, razvodu i samačkom životu u kojem uživa nakon prekida s bivšom djevojkom, Mašom Pavleković.
U intervjuu za magazin Extra, Ivano je otkrio i da mu je ponekad žao što se prije četiri godine razveo od bivše supruge Ivane. "Ima trenutaka kad i bude krivo što sam se razveo, žao mi je što se obitelj nije održala. Mislio sam da je to za cijeli život", priznao je rukometaš koji dodaje da je njegov razvod bio odluka koju je donio s bivšom suprugom.

"Nije to bila laka odluka i nije bilo preko noći. Razgovarali smo više puta o tome i u posljednjem razgovoru smo odlučili da jednostavno više ne možemo zajedno", ispričao je Balić koji je s bivšom suprugom i danas u dobrim odnosima, a kao glavni razlog tomu njihov je sin Dino. Baš poput pravog oca, Ivano, koji je postao tata u 21. godini, gotovo sve svoje slobodno vrijeme provodi sa sinom. "Gledamo filmove, katkad odemo u kino ili se samo zafrkavamo i na neki naš muški način ludiramo. Voli voziti role, pa on vozi, a ja za njim trčim", rekao je Ivano.

Iako ga nerijetko mediji spajaju s raznim djevojkama, hrvatski rukometni reprezentativac priznaje da je sretno slobodan te da nije imao djevojku nakon prekida s Mašom Pavleković. "Nakon nekog vremena Maša i ja smo shvatili da se karakterno ne slažemo. Mediji su tada stvorili dodatni pritisak na nas i pratili nas u stopu, a bilo je i vrijeme Svjetskog prvenstva. Kao da prvenstvo samo po sebi ne nosi pritisak, to je bilo dodatno opterećenje", kazao je Balić koji dodaje da mu djevojka većinu vremena uopće ne nedostaje.

"U nekim trenucima mi možda nedostaje partnerica, ali najčešće ne. Naučio sam se na samački život i stvorio neke navike. Posljednje četiri godine živim sam, imam uži krug prijatelja s kojima se često družim. Teško bi sada bilo mijenjati to, želim imati svoj mir, a kad mi treba savjet obratim se prijateljima", priznaje Ivano.

Idealan tip djevojke Ivano, kako tvrdi, nema već smatra da je najbitnije da ga ostavi bez daha na prvi pogled. "Bez obzira na to ima li ona 20 ili 200 kilograma, ravni, krivi nos, kratku ili dugu kosu, idealan tip djevojke je ona koja me ostavi bez daha na prvi pogled. Ne radi se uopće o tome je li partijanerica ili štreberica, jednostavno nemam unaprijed stvorenu predodžbu", priznaje Ivano Balić.

izvori: index, extra

Broj komentara: 8:

  1. Puno sreće, Ivano!
    by lady

    OdgovoriIzbriši
  2. takvog te i zamišljam,neopterećenog klišejima i svoga,svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  3. jel znas u koliko sati je tekmea sutra?

    OdgovoriIzbriši
  4. blago onom ko te ima...sanjan te nocima,mislim da sam se zaljubila,aaaaaaaaaa.SENKA :)

    OdgovoriIzbriši
  5. SENKA + IVANO...to su srca dva
    :* :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ivano, ne treba ti Mirela ;)

    OdgovoriIzbriši